luni, 19 mai 2014

De ce m-am "apucat" de subtitrat şi postat filme pe YouTube?

Pentru că aveam prea mult timp liber în lunile Decembrie 2012 - Februarie 2013 ?

Pentru că mă săturasem să văd filme documentare şi să citesc articole care ne discreditau ?


Iniţial am tradus doar câteva clipuri cu Puya şi Paraziţii:

Change


Undeva în Balcani




Vestul Sălbatic 


Noi Vrem Respect

Dar le făcusem doar pentru mine. Mă gândeam să le arăt irlandezilor cu care lucram pentru ca ei să vadă şi alte faţete ale României.

Dar apoi s-a produs o schimbare... cred că punctul de cotitură s-a materializat după ce am văzut filmul 

"Portretul luptătorului la tinereţe"

Ulterior l-am ascultat pe Octavian Paler vorbind despre Ogoranu:




Şi mi-am spus în barbă "strănii vor afla despre noi Românii, doar CEEA ce li se spune pe limba lor SAU pe a noastră". 

De aceea am intrat pe Wikipedia şi am creat paginile în Română:


şi în Engleză:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu